Zapytanie ofertowe

Załącznik 1
ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Dane zamawiającego:
    Nazwa i adres zamawiającego Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Marcina
    Osoba do kontaktu Ks. Tadeusz Lesiński
    Nr telefonu 48 52 384 20 02
    e-mail tedeles@op.pl
  2. Dane dotyczące zamówienia:
    Rodzaj zamówienia (typ
    usługi) Prace konserwatorsko-restauratorskie – usługa
    Opis przedmiotu
    zamówienia
  • Celem zapytania jest wyłonienie wykonawcy
    na przeprowadzenie prac konserwatorskich
    i restauratorskich ołtarza w kościele pw. Św. Marcina
    w Szubinie.
  • Szczegółowy zakres prac został opisany w projekcie
    konserwatorskim stanowiący załącznik do niniejszego
    zapytania.
  • Informacji na temat zadania udziela ks. Tadeusz Lesiński –
    tel. +48 52 384 20 02
    Termin realizacji
    zamówienia Od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2025 r.
    Termin i sposób składania
    ofert
  • Oferty należy złożyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej
    na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Marcina,
    ul. Plac Kościelny 3, 89-200 Szubin lub w formie
    elektronicznej na adres: tedeles@op.pl lub osobiście
    w terminie do 27.08.2024 r. do godz. 1200.
  • Decyduje data wpływu. Wszystkie oferty, które wpłyną
    po terminie zostaną odrzucone. Koperta powinna być
    opatrzona w nazwę i adres Oferenta
    z dopiskiem: „Prace konserwatorskie i restauratorskie
    XVIII-wiecznego barokowego ołtarza głównego
    znajdującego się w kościele p.w. Św. Marcina
    w Szubinie”.
  • Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją
    wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
    terminu składania ofert. Zarówno zamian jak i wycofanie
    oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych
    warunków:
    L.p. Warunek udziału w postępowaniu
    Opis w jaki sposób zamawiający
    będzie dokonywał oceny spełnienia
    warunku
    1.
    Wykonawca spełnia wymagania – bądź dysponuje
    osobą spełniającą wymagania – określone a art. 37a
    ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i
    opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. z 2022
    r. poz. 840).
    W oparciu o przedstawione kopie
    odpowiednich dokumentów
    (kserokopia dyplomu)
    Dokument należy dołączyć do oferty.
    2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: pkt. 1 Wykonawca bądź osoba, którą dysponuje (określona w pkt. 1) w przeciągu roku przed terminem składania ofert, wykonał w sposób należyty przynajmniej dwie usługi polegające na pracach konserwatorskich i restauratorskich w zakresie rzeźby i elementu architektonicznego drewnianego, polichromowanego, złoconego, srebrzonego w obiektach sakralnych wpisanych do rejestru zabytków/ prace poświadczone przez stosowne dokumenty, z których treści wynikać będzie spełnienie wymaganych warunków (protokoły odbioru/ referencje).pkt. 2 Wykonawca posiada wiedzę, zdolności i doświadczenie zawodowe potwierdzone przez właściwy Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków za ostatnie 5 lat w kwocie wykonanych prac min. 700 000 zł brutto.  pkt. 3. Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem
    kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia.
    W oparciu o przedstawione
    dokumenty (zgodne z pkt 1).
    5.
    Kosztorys ofertowy na prace zostanie sporządzony
    według kryteriów opracowanych i zaleconych przez
    Ogólnopolską Radę Konserwatorów Dzieł Sztuki
    ZPAP – Zasady wynagradzania konserwatorów dzieł
    sztuki. Zasady wynagradzania są dostępne na stronie
    Związku Polskich Artystów Plastyków –
    Ogólnopolskiej Rady Konserwatorów Dzieł Sztuki:
    https://zpaporkds.pl/zasady-
    wynagradzaniakonserwatorowdziel-sztuki/
    W oparciu o załączony kosztorys.
    W cenę wliczone są koszty
    transportu.
    6.
    Podmiot nie podlega wykluczeniu z postępowania
    o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7. ust. 1
    pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
    o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
    przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
    służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
    (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
    W oparciu o złożone wraz z ofertą
    oświadczenie będące załącznikiem do
    niniejszego zapytania.
  2. Kryteria oceny ofert
    Kryterium: cena (100% wagi)
    Liczba punktów:
    cena
    Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium cena
    100
    Pc = (Cmin/Cc) x P max
    gdzie:
    Pc – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium: cena
    Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert
    Cc – cena brutto oferty badanej
    Pmax – maks. Ilość punktów, jakie można otrzymać za kryterium: cena (100)
    Oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
  3. Informacje dodatkowe:
    Wytyczne do
    Przygotowania oferty
  • Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
  • Każdy wykonawca może składać tylko jedną ofertę.
  • Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert
    zmienić lub wycofać ofertę.
  • Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
  • Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu
    art. 66 §1 k.c.
  • Do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów
    Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). Udzielenie zamówienia
    publicznego następuje zgodnie z zasadą konkurencyjności.
  • Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne
    ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu
    odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
  • Z tytułu odrzucenia oferty oraz wyników postępowania
    wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec
    Zamawiającego.
  • Zamawiający informuje, że jeżeli zaoferowana cena lub jej
    istotne części składowe, będą się wydawać rażąco niskie
    w stosunku do zapytania lub będzie budzić wątpliwości
    Zamawiającego co do możliwości wykonania prac zgodnie
    z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub
    wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może żądać
    od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie
    wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
    Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny
    spoczywa na składającym ofertę.
  • W związku ze złożonością prac i przeprowadzonymi pracami
    do tej pory zaleca się, aby każdy składający ofertę zapoznał się
    z obiektem w ramach wizji lokalnej.
    Informacja dotycząca
    wyłączeń
  1. Z udziału w postępowaniu (w celu uniknięcia konfliktu
    interesów) wykluczone są podmioty powiązane osobowo
    lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe
    lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między
    Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania
    zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
    wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
    z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
    Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
    osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został
    określony przez IZ PO;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego
    lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku
    pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa
    drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii
    bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. Z udziału w postępowaniu wyklucza się spółki jawne,
    komandytowe, komandytowo-akcyjne, których wspólnika
    lub komplementariusza, a w przypadku osób prawnych
    urzędujących członków organu zarządzającego prawomocnie
    skazano w szczególności za:
  • przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia;
  • przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę
    zarobkową;
  • przestępstwo przeciwko środowisku;
  • przestępstwo przekupstwa;
  • przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub popełnione
    w celu osiągnięciu korzyści majątkowych jak i również
    przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
    w zorganizowanej grupie albo związku mającego na celu
    popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
    Warunki zmiany
    umowy
    W ramach zapytania ofertowego zamawiający podpisze umowę
    z wykonawcą który złożył najkorzystniejszą ofertę.
    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień
    zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
    dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
    a) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej
    z postanowień umowy zamawiającego z podmiotami dotującymi
    zakres prac objętych zapytaniem;
    b) zmiany przedmiotu umowy, w przypadku, gdy będzie ona
    następstwem konieczności wykonania prac dodatkowych lub
    zmian technologicznych, albo przerw w realizacji przedmiotu
    umowy, których strony nie mogły przewidzieć na etapie
    zawierania umowy (np. konieczność przeprowadzenia
    dodatkowych badań);
    c) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu
    zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany
    w przypadku, jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem
    działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie
    określonych przez prawo terminów wydawania przez organy
    administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, a okoliczności
    te uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy na warunkach
    określonych w dokumentacji zapytania;
    d) zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty
    jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa
    do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej
    dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy:
  • nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
    zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym
    równie zmiana stawki wyceny określonej w
    „ZASADACH WYNAGRADZANIA ARTYSTÓW PLASTYKÓW
    KONSERWATORÓW-RESTAURATORÓW DÓBR KULTURY”;
  • wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie
    można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
    usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu
    jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
    Informacje dodatkowe • Zamawiający zastrzega sobie prawa odstąpienia bądź
    unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny
    w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych
    Zamawiającemu w dniu sporządzenia niniejszego zapytania.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia
    brakujących w ofercie dokumentów.
  • Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy nie
    spełniają warunków udziału w postępowaniu tj. nie wykażą
    doświadczenia w wykonania przedmiotu podobnego
    do przedmiotu zapytania.
  • Zamawiający zastrzega sobie w toku prawo sprawdzania w toku
    oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów
    informacji.
  • Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których
    wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informacje
    o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
    Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się
    za odrzuconą.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji
    ze wszystkimi oferentami, którzy nie zostali wykluczeni
    z postępowania.
  • Z przeprowadzonych negocjacji sporządzony zostanie protokół.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty
    z pośród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta
    zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania
    umowy na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści
    zapytania ofertowego upubliczniając zmianę na właściwych
    stronach w tym stronie internetowej Zamawiającego.
    Klauzula informacyjna
    z art. 13. RODO
  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego
    przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
    z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia
    Rzymskokatolicka pw. Św. Marcina w Szubinie.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
    ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą
    konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie
    zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich
    i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich
    przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
    sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z
    Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach
    Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego
    Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata
    20142020.
  • dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego
    zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz
    trwałości projektu (jeżeli dotyczy),
  • przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane
    od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów,
    na których zasoby powołują się wykonawcy,
  • przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię
    i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz
    inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną
    korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w
    postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
  • dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych
    i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych
    na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania
    realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
    władzy publicznej, w szczególności do podmiotów
    prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego,
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
    podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
    RODO;
    Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
    Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
    danych osobowych*,
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
    ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
    przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
    Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
    danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
    20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
    przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
    przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
    RODO.
  1. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu
    obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
    względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
    Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem
    i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy
    biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
    najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
    RODO.
  • Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
    zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
    zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznych w
    zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego
    Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego
    oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz nie może naruszać
    integralności protokołu oraz jego załączników.
    ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
    zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
    korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
    osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
    publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Formularz ofertowy

Załącznik 2
…………………………………………
(miejscowość, data)
…………………………………………
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Nazwa:
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….………
…………………………………………………………………………………………………
Adres:
…………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………….…………………
Tel.:
…………………………………………………………………………………………………
NIP/REGON:
………………………………………………………………….………………………………
………………………………………………………………………………………..…………
e-mail:
…………………………………………………………………………………………………
Udzielam gwarancji: na zakres prac objętych ofertą na 60 miesięcy i składam ofertę cenową:
Na przeprowadzenie prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych obejmujących: „Prace
konserwatorskie i restauratorskie XVIII-wiecznego barokowego ołtarza głównego
znajdującego się w kościele p.w. Św. Marcina w Szubinie”
Kwota całkowita: ……………………………………………. zł. (brutto)
Oświadczam, że:
Wykonawca spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału dotyczące:

  • spełnia wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r.
    o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
    Spełniam warunki udziału w postępowaniu – dysponuję odpowiednim potencjałem
    kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia – zespołem konserwatorskim.
    …………………………………………………
    czytelny podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy
    Oświadczam, że:
  • zapoznałem się z zapytaniem ofertowym, nie wnoszę zastrzeżeń oraz posiadam
    informacje niezbędne do przygotowania oferty;
  • wszystkie informacje zamieszczone w ofercie są prawdziwe;
  • nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze względu
    na powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi
    do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
    w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
    procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na:
    o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
    osobowej,
    o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg
    nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
    o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
    prokurenta, pełnomocnika,
    o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa
    lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia
    lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
    przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
    art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
    w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
    bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
    ………………………………………………………………
    czytelny podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy

Podobne wpisy